Warning: Illegal string offset 'post_thumb' in /home/franka/public_html/wp-content/themes/profitstheme_11/lib/layouts/html.php on line 48

Herbalife Distributeurs – Follow Up Tips

Het doel van een Herbalife Distributeur

Als Herbalife distributeur is je hoofddoel om zoveel mogelijk mensen te sponsoren en zoveel mogelijk verkopen te sluiten.
Welke methoden om leads te genereren je ook gebruikt, hoe groot je e-mail lijst ook is; je moet je prospects opvolgen om dichter bij je doel te kunnen komen.
Ik weet wat voor hekel je er aan  hebt om mensen op te volgen en dat het net voelt alsof je een hond bent die achter zijn eigen staart aan zit, zonder hem ooit te pakken. Het hoeft alleen niet zo slecht te zijn wanneer je weet wat je moet doen.
Laten we eens een kijkje nemen naar een paar strategieën die je kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat je opvolging gladjes verloopt.

herbalife distributeurs

DEEL NUTTIGE INFORMATIE – mik elke keer wanneer je een potentiële klant of business partner e-mailt op het toevoegen van waarde in hun leven. De enige manier waarop je hun aandacht krijgt is door jezelf te positioneren als iemand die kan helpen hun problemen op te lossen en hun dromen te verwezenlijken. Wees niet die Herbalife distributeur die ze altijd zit te pushen om deel te nemen in de bedrijfskans waar ze niet eens in geïnteresseerd zijn. Wees daarentegen die expert in afvallen met Herbalife (annex Herbalife distributeur), die ze goede tips geeft over hoe ze een gezond leven kunnen leiden en hun gewicht onder controle kunnen houden. Laat ze de expert zien, voordat ze de distributeur zien.

BEANTWOORD DE VRAGEN VAN JE PROSPECTS – wanneer een potentiële klant of business partner je een vraag stelt, betekent dit, dat ze op een manier geïnteresseerd zijn in jou en wat je te bieden hebt. Maak gebruik van deze vragen om je expertise en vindingrijkheid te laten blijken. Beantwoord hun vragen eerlijk en wees ten allen tijden realistisch. Als je niet meteen een antwoord hebt of als je het antwoord op een vraag niet weet, beschouw dat dan als een mogelijkheid om onderzoek te doen naar het goede antwoord. Het goede aan opvolging van e-mail marketing is dat de correspondentie niet realtime gebeurt, dus je kunt altijd gedegen onderzoek doen voordat je een vraag beantwoordt.

DEEL JE SUCCESVERHAAL of die van de Herbalife distributeurs in je downline – verhalen winnen meer harten dan feiten. Vertel ze dus jouw Herbalife Ervaringen of dat van één van je teamleden, in plaats van je prospects te overladen met feiten en cijfers over Herbalife producten en de bedrijfskans. Mensen identificeren zich graag met anderen; ze moeten worden geïnspireerd, niet worden overtuigd.

BEWAAR DE TESTIMONIALS VAN JE KLANTEN – Die ga je nodig hebben om je producten te verkopen. Zoals ik al eerder heb gezegd, mensen identificeren zich graag met anderen en raken geïnspireerd door de verhalen van andere mensen.

Leer vandaag nog hoe je jouw Herbalife International  downline explosief gaat laten groeien.
Meldt je nu direct aan voor de gratis Herbalife  Insider Succes Training.De lessen zijn eenvoudig te volgen, direct toepasbaar en brengen snel resultaat.

 

 

 

Herbalife op facebook

 

Tagged As: