Warning: Illegal string offset 'post_thumb' in /home/franka/public_html/wp-content/themes/profitstheme_11/lib/layouts/html.php on line 48

Euphony- Hoe Het Meeste Uit Je Blog Te Halen

Maak je Euphony blogs zichtbaar

Wanneer je een marketing blog voor je Euphony business hebt, maar je hebt nog geen prospects aangetrokken, dan is er zeker iets mis met hoe je blogt. Het is ofwel dat je content niet goed genoeg is om iemand aan te trekken ofwel, dat je jouw blogposts niet zichtbaar genoeg maakt.
Laten we dus eens kijken wat er aan schort.

Om potentiële klanten en business partners aan te trekken, moet je ze geven wat ze zoeken en dat is zeker niet je Euphony producten of bedrijfskans. Dus als je jouw Euphony bedrijfskans of producten aan het promoten bent geweest in je posts dan ben je daar in de fout gegaan.

Wanneer potentiele klanten Google of welke andere zoekmachine openen, doen ze dat om oplossingen te zoeken voor problemen die ze kunnen hebben in hun leven.
Wanneer je ze dan een oplossing kunt bieden, zullen ze blij zijn om meer te weten te komen over jou en wat je doet.
Neem het initiatief met toegevoegde waarde en wanneer je hun aandacht hebt laat ze dan zien hoe je kunt helpen.

Wanneer je al het bovenstaande al doet maar nog steeds geen prospects aantrekt, dan trekt je blog nog niet genoeg lezers aan.
Misschien vermarkt je het niet (genoeg) en de kans is groot, dat je blog niet zichtbaar is bij zoekmachines.
De eerste mogelijke reden kan makkelijk worden verholpen, door je Euphony marketing blogposts te delen via sociale media platforms en forums. De tweede (en meest waarschijnlijke) reden is een probleem van Search Engine Optimalization (SEO) ofwel zoekmachine optimalisatie en kan alleen worden opgelost tijdens het opstellen van je posts.

Euphony

Zoals hierboven al genoemd moeten de posts voor je Euphony marketing blog focussen op het oplossen van de problemen die je doelgroep heeft. Om hoog te kunnen staan in zoekmachines moet je gaan onderzoeken welk sleutelwoord (zoekterm) het meest geschikt is voor elke post en je post daarop optimaliseren. Je kunt de gratis Keyword Research Tool van Google gebruiken om dit te doen.
Kies sleutelwoorden met een lage competitie.

Voor optimalisatiedoeleinden voor je Euphony marketing blogposts, moet je er voor zorgen, dat de sleutelwoorden in de URL, titel, en subkoppen staan en gelijkmatig worden verdeeld over de tekst. Maar zet je posts niet propvol met sleutelwoorden. Hou een sleutelwoord-dichtheid aan van 3%. Zorg ook voor zoveel mogelijk backlinks als mogelijk. Maak kennis met andere bloggers in je niche en vraag ze om links uit te wisselen met je. Je kunt ook backlinks krijgen door je posts op sociale media te delen, inclusief links in je signature, wanneer je ook meedoet in forums en door artikelmarketing.

Start vandaag nog met het laten groeien van je Euphony Nederland downline op een eenvoudige wijze,
meld je nu aan voor de gratis MLM insider succestraining.
Wat je leert is simpel te volgen, direct toe te passen en brengt snel resultaat.

 

 

 

Euphony op facebook

Tagged As: