Warning: Illegal string offset 'post_thumb' in /home/franka/public_html/wp-content/themes/profitstheme_11/lib/layouts/html.php on line 48

De Snelste Manier Om Netwerkmarketing Prospects Te Vinden

Als distributeur voor een NetwerkMarketing bedrijf weet je als geen ander dat jouw succes, en daarmee de groei van jouw inkomen, afhankelijk is van het succes van de mensen in je downline, en het aantal producten dat er wordt verkocht binnen je netwerkmarketing organisatie aan de eindgebruiker.

Om de mensen in je downline te kunnen helpen dat inkomen te genereren waar zij naar op zoek zijn is het van cruciaal belang dat jij zelf over de vaardigheden beschikt om inkomen te genereren met het product of de netwerkmarketing business die je vermarkt.

Het allereerste wat je dan ook dient zelf dient te beheersen is……


Het vinden van de juiste netwerkmarketing  prospects :
Om die juiste netwerk marketing prospects voor je product en netwerkmarketing business te vinden en hen als klant of distributeur in te kunnen schrijven zul je echter eerst moeten weten wie je doelgroep is.

Als netwerk marketer ben je slechts één ding en dat is probleem oplosser.
Dus om je doelgroep goed te kunnen bepalen zul je moeten weten welk probleem jouw product of service oplost voor jouw prospect.

Klinkt simpel niet?
Wanneer je binnen je Netwerkmarketing bedrijf hoort dat je je product moet kennen is dit exact wat ze bedoelen.
Het gaat er niet om of het in een potje of flesje zit, of het 10 of 50 ingrediënten bevat , in rood , groen of blauw verkrijgbaar is of welke andere eigenschap dan ook.

Wat je dient te weten is wat het voor je netwerkmarketing prospects doet.

Wanneer je potentiële prospect online gaat, is hij of zij op zoek naar een oplossing voor een probleem dat hij of zij op dat moment heeft, niet naar een specifieke kleur of samenstelling.
En wanneer hij of zij dat probleem intypt in Google, of welke andere zoekmachine dan ook, wil je uiteraard dat jij direct door hen gevonden wordt.

Het tweede wat je wilt is dat je je kunt onderscheiden van al die honderden of misschien wel duizenden andere netwerkmarketing distributeurs binnen hetzelfde netwerkmarketing bedrijf of met een zelfde product.
Je bent op zoek naar een doelgroep waarvan je weet dat er veel vraag is naar een oplossing voor dat specifieke probleem, maar waarin je relatief weinig concurrentie hebt.
Je zult je dus moeten gaan specialiseren in een bepaald onderwerp waar het merendeel van de netwerk marketers zich niet op richt.

Maak dus een lijst met alle “oplossingen” die je product biedt.
Om je een beetje op weg te helpen zal ik je hier alvast wat hints geven:
Wanneer je  bijvoorbeeld een gezondheidsproduct vermarkt, op welke gebieden halen mensen hier dan goede resultaten mee?
Verlicht het reumatische klachten?
Helpt het Eczeem te verminderen of misschien wel te laten verdwijnen?
Helpt het baby’s van hun buikkrampen af?
Helpt het pubers met Acne?

Maak voor jezelf een lijst en schrijf daarin alles op wat je kunt bedenken.

Zorg dat je zelf veel over dat specifieke onderwerp weet.
Dat wil in bovenstaand voorbeeld niet zeggen dat je een dokter hoeft te zijn, maar je zult wel moeten weten wat wel en niet haalbaar is met je product, hoe het te gebruiken en hoe jij de mensen daarbij gaat helpen.

Bedenk  dat je netwerk marketing prospects alleen van je kopen op het moment dat ze kunnen vertrouwen op het feit dat jij de aangewezen persoon bent om hen te helpen.

Leren hoe Netwerkmarketing Prospects aan te trekken voor jouw products en business is simpel wanneer je weet wie je doelgroep is.

Toegewijd aan jouw NetwerkMarketing Succes

Franka Peels

Tagged As: , , , ,